onsdag 2 mars 2011

Oj då ...

Jag la mig 18.15 med barnen, tänkte bara sova en liten stund ... Vaknade för tio minuter sen (22.50) har missat allt jag tänkte göra.. Men men, är man trött så är man. Bara att tvätta bort sminket och lägga sig igen!
Jag har tagit såå fina kort på Linnea idag, men tyvärr så är våran - ja naturligtvis tappade jag bort namnet nånstans i mitt luddiga nyvakna huvud! - ... kortläsaren! (just ja) utlånad. Får hämta den i morgon så ska ni få se på något sött :)

Tänkte på det där idag - tänk att all denna kärlek till barnen och Esa ryms i ett litet människohjärta! Att inte hjärtat spricker av kärlek snart. Jag älskar dom alla så oändligt mycket ... När tar det stopp liksom? Kärleken bara växer och växer, och jag är ju bara en liten människa av kött och blod. 
Puss på er min älskade familj! 

Nä ... godnatt. Eller jag duschar nog innan (och så blir det sent, jag somnar tidigt och är liks förbannat lika trött som alla andra mornar fast jag den här kvällen la mig 18.15 ...)
Äh, skippar nog duschen jag eftersom jag står och skriver om scenariot som jag VET slår in ...






ÄLSKLING PÅ JORDEN ...





Sabina Olsson










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar